Veelgestelde vragen

Hier beantwoorden we de meest gestelde vragen over uw favoriete Amsterdamse boekwinkel.

Veelgestelde vragen

Het kantoor bevindt zich aan de Parnassusweg 103, op slechts enkele minuten van Station Zuid. Omdat ik voornamelijk een webshop run, heb ik geen vaste ophaaltijden. Stuur me een e-mail op info@mangroveboekhandel.nl om een ​​ophaaltijd in te plannen. Ik heb ook een tweede ophaallocatie in Bos en Lommer.

Wij accepteren donaties, maar stuur ons vooraf een e-mail op info@mangroveboekhandel.nl om de donatielocatie en -tijd te bevestigen.

Consumenten hebben macht, of we dat nu geloven of niet. Door tweedehands te kiezen boven nieuw, zorg je voor een product dat al is gemaakt in plaats van de vraag naar productie te vergroten.

Ik probeer elk boek dat ik krijg te bewaren en daarom verkoop ik boeken in vier verschillende staatscategorieën. Hoe slechter de staat waarin het boek zich bevindt, hoe lager de kosten. Hier volgt een korte uitleg van de vier categorieën:

Als nieuw: Boek ziet er gloednieuw uit. Er kan een naam op het schutblad staan ​​of een paar krasjes op de kaft, maar meer niet.

Goed: Het boek heeft wat gebruikssporen (zoals leeslijntjes of licht gekreukelde pagina's of omslag), maar er zijn geen grote gebreken. Het kan zijn dat er een naam of aantekening op het schutblad staat.

Redelijk: Het boek heeft veel meer opvallende slijtage. Het kan verkleurd en geannoteerd zijn, en het kan opvallende gebreken vertonen, zoals een kromme rug, grote vouwen of lichte vochtschade. Ik documenteer grote tekortkomingen in de opmerking van het boek.

Matig: Het boek is aanzienlijk versleten, verkleurd of beschadigd, maar kan nog steeds worden gebruikt. Deze voorwaarde is alleen geschikt als u om de inhoud van het boek geeft en niet om de esthetiek.